سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و چون از صفین باز مى‏گشت ، به گورستان برون کوفه نگریست و فرمود : ] اى آرمیدگان خانه‏هاى هراسناک ، و محلتهاى تهى و گورهاى تاریک ، و اى غنودگان در خاک اى بى کسان ، اى تنها خفتگان اى وحشت زدگان شما پیش از ما رفتید و ما بى شماییم و به شما رسندگان . امّا خانه‏ها ، در آنها آرمیدند ، امّا زنان ، به زنى‏شان گزیدند . امّا مالها ، بخش گردیدند . خبر ما جز این نیست ، خبرى که نزد شماست چیست ؟ [ سپس به یاران خود نگریست و فرمود : ] اگر آنان را رخصت مى‏دادند که سخن گویند شما را خبر مى‏دادند که بهترین توشه‏ها پرهیزگارى است . [نهج البلاغه]
نگاه کن ..... - پایگاه سلامت اجتماعی یزد
  • پست الکترونیک
  • شناسنامه
  •  RSS 
  • پارسی بلاگ
  • پارسی یار
  • در یاهو
  • سلام به همۀ کاربران عزیز:

    در چند سال اخیر، شبکه اینترنت تاثیر زیادی بر روی زندگی انسان داشته است،از کاربردهای روزانه گرفته تا ارتباطات کاری بین شرکتها وموسسات که همگی دست در دست یکدیگر داده اند تا زندگی انسان به این دنیای مجازی وابسته شود و استفاده از شبکه اینترنت نسبت به سالهای گذشته رشد چشم گیری داشته است . به عنوان مثال درصد کاربرانی که در شبکه اینترنت از سرویس های بلاگ استفاده می کنند دو برابر شده و از ٣/٢ درصد در سال ٢٠٠٣ به ٧/٤ در صد در سال ٢٠٠٦ افزایش یافته است . بدین منظور پیوستن دفتر پیشگیری از آسیب های اجتماعی کشور را به این شبکه جهانی تبریک گفته و این حرکت را گامی نوین در راستای سیاست دولت مبنی بر محرومیت زدایی و لزوم تمرکز خدمات دولت بر مناطق محروم تر و آسیب پذیر تر دانسته و از تمامی دست اند کاران این مجموعه تشکر و قدر دانی  می نماییم  .

    همیاران استان یزد تمام تلاش خود را جهت استفاده از این فرصت بدست آمده خواهد کرد تا ارتباطی نزدیک تر با همیاران دیگر استان های کشور و خود استان جهت تقویت بعد نظارتی و بخصوص نظارت مردمی داشته باشد .

    »به امید نزدیک شدن روز به روز به اهداف تشکیل

    وبلاگ پایگاه سلامت اجتماعی کل کشور«

     



    همیاران سلامت روان یزد ::: یکشنبه 85/11/29::: ساعت 1:15 عصر
    نظرات دیگران: نظر

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 0
    بازدید دیروز: 0
    کل بازدید :8160

    >>اوقات شرعی <<

    >> درباره خودم <<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    نگاه کن ..... - پایگاه سلامت اجتماعی یزد

    >>لینک دوستان<<


    >>جستجو در وبلاگ<<
    جستجو:

    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<
    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن
    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن

    سفارش تبلیغ
    صبا ویژن